Amennyiben az előfizető a papíralapon előállított és kiküldött számlát a számlázási időszakot követő hónap 17. napjáig nem kapja kézhez, úgy ezt haladéktalanul, de legkésőbb 5 napon belül köteles az ügyfélszolgálatnál jelezni.
A szolgáltató a fenti határidőn túl a tárgyhavi számla másolatát csak külön díj ellenében köteles az előfizető számára ismételten megküldeni.
A szolgáltató késedelmes díjfizetés esetén az előfizetőnek fizetési felszólítást küld, s minden fizetési felszólító kapcsán adminisztrációs díjat számít fel az előfizetőnek, amelyet előfizetői egyenlegénél a tartozások között jegyez fel és érvényesít. A díjszámlázás helyességének ellenőrzésére számlamásolatot készít, amely díjmentes. Felszólító levél díja:990 Ft.
Tegyen a környezetéért! Váltson elektronikus számlára, spóroljon havi 300 Ft-ot!
Ha elektronikus számlára vált és számláját bankkártyával, vagy csoportos beszedéssel fizeti, úgy havi 300 Ft E-Számla kedvezményben részesítjük!
Akciónkban a lejárt számla tartozással nem rendelkező ügyfelek vehetnek részt!
Akciónk visszavonásig érvényes!
Hogyan tudom megnézni az e-számlámat?
Az ügyfeleknek e-mailben küldünk értesítőt,az ügyfél által megadott e-mail címre.
Magát a számlát küldjük ki az e-mailben.