Külföldről miért nem érhető el minden tartalom?
Az RTL+ Active található tartalmak egy része a kapcsolódó jogdíjak miatt csak Magyarország területéről érhetők el.
Hogyan érhetők el az egyes műsorok korábbi epizódjai, vagy előző évadai?
Az RTL+ Activon az aktuális műsorok epizódjai a tévés adást követő 5 vagy 7 napon át érhetők el. Ezt követően "lakat" jelzés kerül az ezen a felületen már nem elérhető epizódokra.
Az RTL+ Active kínálatában azonban a lakattal jelölt tartalmak, és akár az egyes műsorok összes korábbi része is megtekinthető, sőt, exkluzív tartalmak is várják a felhasználókat.
Honnan igényelhetek az RTl+Active szolgáltatás aktiválásához szükséges kódot?
A szerződött szolgáltatók listája, ahol az RTL+ Active aktiváló kód elérhető az arra jogosult előfizetők részére, megtekinthető weboldalunkon: https://rtl.hu/rtlmostplusz/szerzodott-szolgaltatok
A szerződött szolgáltatók köre folyamatosan bővül, azonban az egyes szolgáltatók csatlakozására vonatkozó konkrét időpontot egyelőre nem tudunk közölni. Kérjük, kövesse figyelemmel Facebook-oldalunkat, ahol elsőként tájékozódhat.
Ha van kódom, hogyan tudok hozzájutni a szolgáltatáshoz?
Az RTL+ Active felületen lakattal vannak megjelölve azok a műsorok, melyeket csak RTL+ Active hozzáféréssel tekinthetsz meg. Amennyiben telekommunikációs szolgáltatódtól már kaptál hozzáférési kódot, abban az esetben az RTL+ Active felület aktiválásának a lépései a következők:
Vagy tekintsd meg a következő videót: Videó megtekintése
Külföldön élek, de szeretnék hozzáférni az RTL+ Active felülethez. Van erre mód?
Az RTL+ Active felülethez kódot kizárólag a szerződött telekommunikációs cégek tudnak adni, ezért amennyiben külföldi tartózkodás vagy egyéb ok miatt egyik érintett szolgáltatónál sincs szerződése, abban az esetben sajnos nem tudunk hozzáférést adni az RTL+ Active felülethez. Az RTL+ Active felületen azonban kedvenc műsorait továbbra is eléri a televíziós adást követő 5 vagy 7 napon keresztül, valamint bizonyos tartalmaink továbbra is korlátlanul visszanézhetők (például a magazin műsorok, Reggeli vagy Híradó).
Elérhető okostévén az RTL+ Active
Az RTL+ Active a legmodernebb videolejátszási és -titkosítási technológiákat használjuk, amik segítenek a tartalmak minél gördülékenyebb fogyasztásában - miközben lehetővé teszik azok hatékony védelmét az illegális másolatot készíteni próbálók elől – ahogy ezt a tartalomtulajdonosok joggal várják tőlünk el. Ezen technológiák fejlődése (streaming, másolásvédelem) odáig jutott, hogy az okostelevíziókban található böngészőkben már nem lehetséges a tartalmak lejátszása. Az RTL+ Active egy számítógépekre és okostelefonokra optimalizált platform, aminek első – hivatalos – nagyképernyős fogyasztási módja az RTL+ Active szolgáltatási csomagban található „chromecast” funkció, amely segítségével a mobiltelefonon futó videó bármelyik chromecast képes okostévére kitükrözhető. Dolgozunk további megoldásokon, hogy minél több felhasználó minél több platformon elérje kedvenc RTL-es tartalmait, de az okostelevíziók böngészőinek kompatibilitása jelenleg nem szerepel a megoldandó feladataink között.
Elérhető Apple TV-n az RTL+ Active?
Apple TV-n egyelőre még nem elérhető az RTL+ Active applikáció, kollegáink azonban dolgoznak azon, hogy minden platformon megjelenhessen.
Elérhetőek a tartalmak HD minőségben?
Az RTL+ Active felületen a tartalmak nagy része elérhető HD minőségben, mely 720p felbontást jelent.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy a videók képminősége az internet sebességétől/sávszélességtől függ a videólejátszás akadozásának kiküszöbölése érdekében.
IPTV-n elérhető lesz?
Az RTL+ Active műsorai jelenleg okostelefonon, tableten és laptopon érhetők el, az RTL+ Active tartalmait pedig Google Chromecast segítségével TV-készülékén is élvezheti.
A Google Home alkalmazás végigvezeti a Chromecast beállításához szükséges lépéseken. Ez vonatkozik a Chromecast és a Chromecast Ultra eszközökre is.
Ha már beállította Chromecast eszközét valamilyen mobileszközön, akkor nem kell újra beállítania másik mobileszközön, ha minden eszköz ugyanahhoz a Wi-Fi-hálózathoz csatlakozik.
Koppintson ide az interaktív útmutató megnyitásához
Kövesse a lépéseket.
Ha a beállítási folyamat nem működik, próbálkozzon a következő lépésekkel:
Hogyan aktiválhatom a kódot?
Lépj be vagy regisztrálj!
Kattints egy lakattal megjelölt tartalomra!
Aktiváld a kódodat, amelyet a Szolgáltatótól kaptál!